Elektrocentrála Honda EG 5500
Související produkty
Detailní popis produktu
OPRAVDOVÝ SILÁK NA STAVBU I DO KANCELÁŘE
Elektrocentrála EG 5500: ryze profesionální model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu D-AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném ocelovém rámu s objemnou palivovou nádrží na 24 l paliva, částečným odhlučněním a přehledným ovládacím panelem.Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, menších svařovacích agregátů nebo i přístrojů s citlivou elektronikou. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a podobně nebo i jako záložní zdroj pro napájení kanceláře nebo domácnosti vybavené elektronikou. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem nebo jeřábovým závěsem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché a veškeré ovládací prvky jsou přehledně uspořádány na ovládacím panelu. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V), 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a společně s částečným odhlučněním agregátu spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Celkovou hlučnost soustrojí snižuje rozměrnější a účinnější tlumič výfuku. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
TECHNICKÉ PARAMETRY
- Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A)- 82
- Startování- Ruční
- Elektrický výstup- 230V / 50Hz
- Maximální výkon (VA)- 5500
- Technologie regulace el.výstupu- D-AVR
- Stejnosměrný výstup- -
- Objem palivové nádrže (litrů)- 24
- Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)- 8,2
- Model motoru- Honda GX 390
- Suchá hmotnost (kg)- 82,5
- Třída krytí- IP 23
- Garantovaná hladina hluku - dB(A)- 97
- Systém zapalování- Digitální CDI s proměnným předstihem
- Vrtání a zdvih (mm)- 88 x 64
- Typ elektrocentrály- Jednofázový
- Chlazení- Nucené vzduchem
- Jmenovitý proud (A)- 21,7
- Jmenovitá frekvence (Hz)- 50
- Jmenovité napětí (V)- 230
- Jmenovitý výkon (VA)- 5000
- Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)- 681 x 530 x 571
- Zdvihový objem (cm3)- 389
- Objem olejové náplně (litrů)- 1,1
- Typ motoru- 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
- Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)- 3000
Doplňkové parametry
Kategorie: | MOTOROVÉ STROJE |
---|---|
Maximální výkon (VA): | 5500 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.