Rámová profesionální elektrocentrála ECMT 7000G s podvozkem

83 990 Kč
Na objednání

Pevný a odolný podvozek

Motor specifikace "PRO"

Záruka 5 let

Antivibrační nosný rám

Ochrana motoru proti poruchám

Elektrická bezpečnost

Transportní podvozek rámových elektrocentrál

Antivibrační systém

Odhlučnění

Prodloužení doby provozu

Detailní informace

Detailní popis produktu

Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují robustní, výkonnou a spolehlivou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení, napájení ručního elektronářadí, elektromotorů, svařovacích agregátů a všech ostatních třífázových spotřebičů, ale takovou, aby bez tankování vydržela pracovat min. po dobu jedné prcovní směny. Tato spolehlivá a dostatečně výkonná třífázová elektrocentrála ECMT 7000 má odolnou konstrukci, spolehlivý motor a mimořádně odolný alternátor a palivovou nádrž na téměř 23 l benzínu. Máme tak schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení třífázových spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.

Elektrocentrála ECMT 7000G: model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu indukčním trafem. Výkonný a vysoce odolný alternátor pohání spolehlivý profesionální motor řady GX s dlouhou životností, objemnou palivovou nádrží na cca 23 l paliva a to vše ukotveno v pevném a odolném, částečně odhlučněném ocelovém rámu na dvoukolovém podvozku.        

VELKÁ NÁDRŽ, VELKÝ VÝKON, VELKÁ OBLÍBENOST...

Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem max. max. 7,0 kVA (3 f.) / 4,0 kVA (1 f.) si získala velkou oblibu u profesionálních stavebních firam právě díky robustní konstrukci, velké nádrži, vysokému výkonu, spolehlivosti a snadné manipulaci. Pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo svařovacích agregátů, bouracích kladiv, míchaček betonu, ponorných čerpadel a pod. se za roky prodeje stala vzorem pro stavební třífázové elektrocentrály s prodlouženou dobu chodu na jedno tankování. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození. Pro snadnou manipulaci je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je ovládacím panelem, na kterém jsou přehledně rozmístěny zásuvkami 1x CEE (16A 400V), 1x CEE (16A 230V) a 2x Schuko (16A 230V) s příslušnými tepelnými jističi, vypínač motoru a velmi důležité počítadlo motorhodin, které ocení především v půjčovnách. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

TECHNICKÉ PARAMETRY

  • Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A)- 85
  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)- 755 x 550 x 560
  • Startování- Ruční
  • Elektrický výstup- 400V / 230V / 50Hz
  • Maximální výkon (VA)- 7000 / 4000
  • Technologie regulace el.výstupu- Indukční trafo
  • Objem palivové nádrže (litrů)- 22,8
  • Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)- 8,2
  • Model motoru- Honda GX 390
  • Suchá hmotnost (kg)- 104
  • Třída krytí- IP 23
  • Garantovaná hladina hluku - dB(A)- 97
  • Systém zapalování- Digitální CDI s proměnným předstihem
  • Vrtání a zdvih (mm)- 88 x 64
  • Typ elektrocentrály- Jednofázový / Třífázový
  • Chlazení- Nucené vzduchem
  • Jmenovitý proud (A)- 10,2 / 17,4
  • Jmenovitá frekvence (Hz)- 50
  • Jmenovité napětí (V)- 230 / 400
  • Jmenovitý výkon (VA)- 3600 / 6500
  • Zdvihový objem (cm3)- 389
  • Objem olejové náplně (litrů)- 1,1
  • Typ motoru- 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
  • Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)- 3000