Rámová profesionální elektrocentrála ECMT 7000G s podvozkem
Související produkty
Detailní popis produktu
VELKÁ NÁDRŽ, VELKÝ VÝKON, VELKÁ OBLÍBENOST...
Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem max. max. 7,0 kVA (3 f.) / 4,0 kVA (1 f.) si získala velkou oblibu u profesionálních stavebních firam právě díky robustní konstrukci, velké nádrži, vysokému výkonu, spolehlivosti a snadné manipulaci. Pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo svařovacích agregátů, bouracích kladiv, míchaček betonu, ponorných čerpadel a pod. se za roky prodeje stala vzorem pro stavební třífázové elektrocentrály s prodlouženou dobu chodu na jedno tankování. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození. Pro snadnou manipulaci je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je ovládacím panelem, na kterém jsou přehledně rozmístěny zásuvkami 1x CEE (16A 400V), 1x CEE (16A 230V) a 2x Schuko (16A 230V) s příslušnými tepelnými jističi, vypínač motoru a velmi důležité počítadlo motorhodin, které ocení především v půjčovnách. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
TECHNICKÉ PARAMETRY
- Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A)- 85
- Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)- 755 x 550 x 560
- Startování- Ruční
- Elektrický výstup- 400V / 230V / 50Hz
- Maximální výkon (VA)- 7000 / 4000
- Technologie regulace el.výstupu- Indukční trafo
- Objem palivové nádrže (litrů)- 22,8
- Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)- 8,2
- Model motoru- Honda GX 390
- Suchá hmotnost (kg)- 104
- Třída krytí- IP 23
- Garantovaná hladina hluku - dB(A)- 97
- Systém zapalování- Digitální CDI s proměnným předstihem
- Vrtání a zdvih (mm)- 88 x 64
- Typ elektrocentrály- Jednofázový / Třífázový
- Chlazení- Nucené vzduchem
- Jmenovitý proud (A)- 10,2 / 17,4
- Jmenovitá frekvence (Hz)- 50
- Jmenovité napětí (V)- 230 / 400
- Jmenovitý výkon (VA)- 3600 / 6500
- Zdvihový objem (cm3)- 389
- Objem olejové náplně (litrů)- 1,1
- Typ motoru- 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
- Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)- 3000
Doplňkové parametry
Kategorie: | MOTOROVÉ STROJE |
---|---|
Maximální výkon (VA): | 7000 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.