Elektrocentrála Honda EU 10i
Související produkty
Detailní popis produktu
OD VRTAČKY K ZAHRADNÍ PÁRTY
Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě jedné zásuvky Schuko (16A 230V), také zásuvku pro 12V, 8A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU10i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
TECHNICKÉ PARAMETRY
- Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A)- 70
- Startování- Ruční
- Elektrický výstup- 230V / 50Hz
- Maximální výkon (VA)- 1000
- Technologie regulace el.výstupu- Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
- Stejnosměrný výstup- 12V / 8A
- Objem palivové nádrže (litrů)- 2,1
- Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)- 3,5
- Model motoru- GXH 50
- Suchá hmotnost (kg)- 13
- Třída krytí- IP 23
- Garantovaná hladina hluku - dB(A)- 87
- Systém zapalování- Tranzistorové bezkontaktní
- Vrtání a zdvih (mm)- 41,8 x 36
- Typ elektrocentrály- Jednofázový
- Chlazení- Nucené vzduchem
- Jmenovitý proud (A)- 3,9
- Jmenovitá frekvence (Hz)- 50
- Jmenovité napětí (V)- 230
- Jmenovitý výkon (VA)- 900
- Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)- 451 x 242 x 379
- Zdvihový objem (cm3)- 49,4
- Objem olejové náplně (litrů)- 0,25
- Typ motoru- 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
- Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)- max. 4500
Doplňkové parametry
Kategorie: | Lehké kufříkové |
---|---|
Maximální výkon (VA): | 1000 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.