Elektrocentrála Honda SP 10 H s podvozkem
Související produkty
Detailní popis produktu
NEJVĚTŠÍ JEDNOFÁZOVKA NA TRHU
Elektrocentrála SP 10 H: model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu kondenzátorem. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu na transportním podvozku.Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo i svařovacích agregátů. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "10 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX630, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 22 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
TECHNICKÉ PARAMETRY
- Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)- 1080 x 580 x 580
- Startování- Elektrické
- Elektrický výstup- 230V / 50Hz
- Maximální výkon (VA)- 10000
- Technologie regulace el.výstupu- Kondenzátor
- Stejnosměrný výstup- -
- Objem palivové nádrže (litrů)- 20
- Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)- 5
- Model motoru- HONDA GX 630
- Suchá hmotnost (kg)- 135
- Třída krytí- IP23
- Garantovaná hladina hluku - dB(A)- 97
- Systém zapalování- Digitální CDI s proměnným předstihem
- Typ elektrocentrály- Jednofázový
- Chlazení- Nucené vzduchech
- Jmenovitý proud (A)- 43,5
- Jmenovitá frekvence (Hz)- 50
- Jmenovité napětí (V)- 230
- Zdvihový objem (cm3)- 688
- Objem olejové náplně (litrů)- 1,9
- Typ motoru- 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV
- Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)- 3000
Doplňkové parametry
Kategorie: | Jednofázové |
---|---|
Maximální výkon (VA): | 10000 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.