Elektrocentrála Honda EU 30iS

DOPRAVA ZDARMA
69 990 Kč
Na dotaz

Elektrický výstup 230V / 50Hz • Maximální výkon 3000 VA • Regulace el.výstupu Invertor s PWM • Stejnosměrný výstup 12 V / 12 A • Palivová nádrž 13 litrů • Provozní doba 8 hod • Motor GX 200 • Hmotnost 61,2 kg

Detailní informace

Detailní popis produktu

! Centrála se dodává bez provozních kapalin 
! DOPORUČUJEME dokoupit motorový olej HONDA 10W-30 

   

TIŠE MAKÁ A NEPROTESTUJE

Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 30iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 200 s elektrickým startérem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu důkladně odhlučněné kapotáže.Tato bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých až středních  spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry se hodí jak do záchranářských vozů, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí uloženo na pružných silentblocích v pevném rámu a celé "zabaleno" do důkladně odhlučněné kapotáže. Vzhledem k hmotnosti je do rámu elektrocentrály integrován manipulační kolový podvozek s manipulačními madly po obou stranách elektrocentrály. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i méně fyzicky zdatný uživatel. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, také zásuvku pro 12V, 12A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), zásuvky pro propojovací kabel sfázování s druhou centrálou, ovládací táhlo sytiče, klíček zapalování a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU30iS a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Rám elektrocentrály je dostatečně robustní a pevný, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

TECHNICKÉ PARAMETRY

  • Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A)- 74
  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)- 658 x 482 x 570
  • Startování- Ruční / Elektrické
  • Elektrický výstup- 230V / 50Hz
  • Maximální výkon (VA)- 3000
  • Technologie regulace el.výstupu- Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
  • Stejnosměrný výstup- 12 V / 12 A
  • Objem palivové nádrže (litrů)- 13
  • Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)- 8
  • Model motoru- GX 200
  • Suchá hmotnost (kg)- 61,2
  • Třída krytí- IP 23
  • Garantovaná hladina hluku - dB(A)- 91
  • Systém zapalování- Tranzistorové bezkontaktní
  • Vrtání a zdvih (mm)- 68 x 54
  • Typ elektrocentrály- Jednofázový
  • Chlazení- Nucené vzduchem
  • Jmenovitý proud (A)- 12,2
  • Jmenovitá frekvence (Hz)- 50
  • Jmenovité napětí (V)- 230
  • Jmenovitý výkon (VA)- 2800
  • Zdvihový objem (cm3)- 196
  • Objem olejové náplně (litrů)- 0,55
  • Typ motoru- 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
  • Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)- max. 3800

Doplňkové parametry

Kategorie: MOTOROVÉ STROJE HONDA
Maximální výkon (VA): 3000