Elektrocentrála Honda TP 18 H AVR s podvozkem

164 990 Kč
Na objednání

Motor specifikace "PRO"

Elektrický startér

Záruka 5 let

Elektrická bezpečnost

Transportní podvozek rámových elektrocentrál

Elektronická regulace napětí AVR

Motor se vstřikováním paliva Honda FI

Detailní informace

Detailní popis produktu

Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují silnou třífázovou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu k napájení elektromotorů, svařovacích agregátů či velkých třífázových spotřebičů ovládaných elektronikou. Tato vysoce výkonná, robustní a odolná "rámovka" TP 18 H AVR má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý a výkonný dvouválcový motor s elektronickým vstřikováním paliva a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů napětím špičkové kvality jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.

 

Elektrocentrála TP 18 H AVR: model jedné z nejvýkonnějších na trhu rámových, třífázových elektrocentrál s regulací výstupu pomocí AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady iGX800 s elektrickým startérem a elektronickým vstřikováním paliva. To vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu na transportním podvozku.        

TŘI FÁZE VELKÉHO VÝKONU S AVR NEJEN NA STAVBU

Tato robustní, benzínová elektrocentrála třífázového napětí je svým trvalým výkonem 16,5 kVA (3 f.) / 9,0 kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou a je přímo určena převážně řemeslníkům a profesionálům z oblasti stavebnictví a opravárenství. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "18 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce iGX800 s elektronickým vstřikováním paliva, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii do 30 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 400V) a 1x CEE (32A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

TECHNICKÉ PARAMETRY

  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)- 1080 x 580 x 580
  • Startování- Elektrické
  • Elektrický výstup- 400V / 230V / 50Hz
  • Maximální výkon (VA)- 18000 / 9000
  • Technologie regulace el.výstupu- AVR
  • Objem palivové nádrže (litrů)- 20
  • Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)- cca 3,2
  • Model motoru- Honda iGX 800
  • Suchá hmotnost (kg)- 154
  • Třída krytí- IP 23
  • Garantovaná hladina hluku - dB(A)- 97
  • Systém zapalování- Elektronické
  • Vrtání a zdvih (mm)- 83 x 72
  • Typ elektrocentrály- Jednofázový / Třífázový
  • Chlazení- Nucené vzduchem
  • Jmenovitý proud (A)- 31 / 20,5
  • Jmenovitá frekvence (Hz)- 50
  • Jmenovité napětí (V)- 230 / 400
  • Jmenovitý výkon (VA)- 8000 / 14400
  • Zdvihový objem (cm3)- 779
  • Objem olejové náplně (litrů)- 2,0
  • Typ motoru- 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV a elektonickým vstřikováním paliva
  • Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)- 3000

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné