Elektrocentrála Honda TP 18 H AVR s podvozkem
Související produkty
Detailní popis produktu
TŘI FÁZE VELKÉHO VÝKONU S AVR NEJEN NA STAVBU
Tato robustní, benzínová elektrocentrála třífázového napětí je svým trvalým výkonem 16,5 kVA (3 f.) / 9,0 kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou a je přímo určena převážně řemeslníkům a profesionálům z oblasti stavebnictví a opravárenství. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "18 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce iGX800 s elektronickým vstřikováním paliva, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii do 30 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 400V) a 1x CEE (32A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
TECHNICKÉ PARAMETRY
- Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)- 1080 x 580 x 580
- Startování- Elektrické
- Elektrický výstup- 400V / 230V / 50Hz
- Maximální výkon (VA)- 18000 / 9000
- Technologie regulace el.výstupu- AVR
- Objem palivové nádrže (litrů)- 20
- Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)- cca 3,2
- Model motoru- Honda iGX 800
- Suchá hmotnost (kg)- 154
- Třída krytí- IP 23
- Garantovaná hladina hluku - dB(A)- 97
- Systém zapalování- Elektronické
- Vrtání a zdvih (mm)- 83 x 72
- Typ elektrocentrály- Jednofázový / Třífázový
- Chlazení- Nucené vzduchem
- Jmenovitý proud (A)- 31 / 20,5
- Jmenovitá frekvence (Hz)- 50
- Jmenovité napětí (V)- 230 / 400
- Jmenovitý výkon (VA)- 8000 / 14400
- Zdvihový objem (cm3)- 779
- Objem olejové náplně (litrů)- 2,0
- Typ motoru- 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV a elektonickým vstřikováním paliva
- Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)- 3000
Doplňkové parametry
Kategorie: | MOTOROVÉ STROJE |
---|---|
Maximální výkon (VA): | 18000 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.