Elektrocentrála Honda TP 15 HP AVR s podvozkem

159 990 Kč
Na objednání

Mimořádně silný motor Honda

Automatický sytič

Elektrický startér

Záruka 5 let

Antivibrační nosný rám

Dvouválcový vidlicový motor

Elektrická bezpečnost

Transportní podvozek rámových elektrocentrál

Prodloužení doby provozu

Elektronická regulace napětí AVR

Zásuvkový panel s jističem

Detailní informace

Detailní popis produktu

Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují silnou třífázovou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu k napájení elektromotorů, svařovacích agregátů či velkých třífázových spotřebičů ovládaných elektronikou. Tato přepracovaná, vysoce výkonná, robustní a odolná "rámovka" TP 15 HP AVR má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý a výkonný dvouválcový motor a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů napětím špičkové kvality jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu. Je opatřena přehledným zásuvkovým panelem s jističi.

Elektrocentrála TP 15 HP AVR: model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR. Elektrocentrála konstrukčně vychází z modelu TP 15 H AVR, ale je přepracována k pro zvýšení uživatelského komfortu. Oproti modelu TP 15 H AVR disponuje navíc přehledným a snadno přístupným zásuvkovým panelem, který je rovněž opatřen boxem s jističi pro každou zásuvku. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu na transportním podvozku.        

TŘI FÁZE VELKÉHO VÝKONU S AVR A UŽIVATELSKÝM KOMFORTEM NEJEN NA STAVBU

Tato robustní, benzínová elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 15,0 kVA (3 f.) / 8,,0 kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou a je přímo určena převážně řemeslníkům a profesionálům z oblasti stavebnictví a opravárenství. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "15 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX690, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 26 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkovým panelem s přehledně rozmístěnými zásuvkami 1x CEE (32A 400V), 1x CEE (16A 400V), 1x CEE (32A 230V) a 2x CEE (16A 230V). Vedle zásuvek je umístěn krytý panel s jističi jak 400V, tak i 230V zásuvek. Ovládání elektrocentrály je velice snadné, jednoduché a uživatelsky velmi komfortní a bezpečné. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

TECHNICKÉ PARAMETRY

  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)- 1080 x 580 x 580
  • Startování- Elektrické
  • Elektrický výstup- 400V / 230V / 50Hz
  • Maximální výkon (VA)- 15000 / 8000
  • Technologie regulace el.výstupu- AVR
  • Objem palivové nádrže (litrů)- 20
  • Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)- 5,4
  • Model motoru- Honda GX 690
  • Suchá hmotnost (kg)- 146
  • Třída krytí- IP 23
  • Garantovaná hladina hluku - dB(A)- 97
  • Systém zapalování- Digitální CDI s proměnným předstihem
  • Vrtání a zdvih (mm)- 77 x 72
  • Typ elektrocentrály- Jednofázový / Třífázový
  • Chlazení- Nucené vzduchem
  • Jmenovitý proud (A)- 31 / 20,5
  • Jmenovitá frekvence (Hz)- 50
  • Jmenovité napětí (V)- 230 / 400
  • Jmenovitý výkon (VA)- 7200 / 14000
  • Zdvihový objem (cm3)- 688
  • Objem olejové náplně (litrů)- 1,9
  • Typ motoru- 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV
  • Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)- 3000

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení