Elektrocentrála Honda TP 12 HP s podvozkem

129 990 Kč
Na objednání

Mimořádně silný motor Honda

Automatický sytič

Elektrický startér

Záruka 5 let

Antivibrační nosný rám

Dvouválcový vidlicový motor

Elektrická bezpečnost

Transportní podvozek rámových elektrocentrál

Prodloužení doby provozu

Zásuvkový panel s jističem

Detailní informace

Detailní popis produktu

Elektrocentrála TP 12 H: model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu indukčním trafem. Elektrocentrála konstrukčně vychází z modelu TP 12 HP, ale je přepracována k pro zvýšení uživatelského komfortu. Oproti modelu TP 12 HP disponuje navíc přehledným a snadno přístupným zásuvkovým panelem, který je rovněž opatřen boxem s jističi pro každou zásuvku. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu na transportním podvozku.        

STAVEBNÍ TŘÍFÁZOVKA VELKÉHO VÝKONU 

Tato robustní, benzínová elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 12,0 kVA (3 f.) / 6kVA (1 f.) určena převážně "profíkům" pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů a je přímo určena převážně řemeslníkům a profesionálům z oblasti stavebnictví a opravárenství. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "12 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX630, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 22 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkovým panelem s přehledně rozmístěnými zásuvkami 1x CEE (32A 400V), 1x CEE (16A 400V), 1x CEE (32A 230V) a 2x CEE (16A 230V). Vedle zásuvek je umístěn krytý panel s jističi jak 400V, tak i 230V zásuvek. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

TECHNICKÉ PARAMETRY

  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)- 1080 x 580 x 580
  • Startování- Elektrické
  • Elektrický výstup- 400V / 230V / 50Hz
  • Maximální výkon (VA)- 12000 / 6000
  • Technologie regulace el.výstupu- Indukční trafo
  • Stejnosměrný výstup- -
  • Objem palivové nádrže (litrů)- 20
  • Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)- 5,4
  • Model motoru- HONDA GX 630
  • Suchá hmotnost (kg)- 135
  • Třída krytí- IP 23
  • Garantovaná hladina hluku - dB(A)- 97
  • Systém zapalování- Digitální CDI s proměnným předstihem
  • Vrtání a zdvih (mm)- 77 x 72
  • Typ elektrocentrály- Jednofázový / Třífázový
  • Chlazení- Nucené vzduchech
  • Jmenovitý proud (A)- 23 / 14,5
  • Jmenovitá frekvence (Hz)- 50
  • Jmenovité napětí (V)- 230 / 400
  • Jmenovitý výkon (VA)- 5400 / 10800
  • Zdvihový objem (cm3)- 688
  • Objem olejové náplně (litrů)- 1,9
  • Typ motoru- 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV
  • Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)- 3000