Elektrocentrála Honda EU 32i

DOPRAVA ZDARMA
89 990 Kč
Skladem

Elektrický výstup 230V / 50Hz • Maximální výkon 3200 VA • Regulace el.výstupu Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy) • Objem palivové nádrže 4,6 litrů • Provozní doba při jmenovité zátěži 3,0 hod • Motor GX 130 (Electronic Fuel Injection) • Hmotnost 26,7 kg

Detailní informace

Detailní popis produktu

! Centrála se dodává bez provozních kapalin 
! DOPORUČUJEME dokoupit motorový olej HONDA 10W-30 
 

VYSOKÝ A ČISTÝ VÝKON UKRYTÝ DO LEHKÉHO KUFŘÍKU

Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých a středních spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je zapracováno do plastového, důkladně odhlučněného "kufříku", ukotveno v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je na podkladu postavena na pružných gumových "nožkách". Vzhledem ke kompaktnosti, tvaru a hmotnosti "kufříku" je elektrocentrála opatřena eronomickým transportním madlem a praktickými prolisy ve spodní straně kapotáže pro snadný úchop a manipulaci. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i průměrně fyzicky zdatný uživatel. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály.  Ovládání a provoz elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Pro nastartování stačí pouhé 2 kroky; na ovládacím panelu vypínač elektrocentrály uvést do polohy zapnuto a zatáhnout za startovací rukojeť. Nic víc. Žádný sytič, palivový kohout a pod. Kromě vypínače na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete 2 zásuvky Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, zásuvky pro připojení propojivacího kabelu, kontrolku stavu paliva, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), kontrolku Bluetooth a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič.
Spojení pomocí Bluetooth s chytrým telefonem umožňuje vzdálené sledování stavu elektrocentrály pomocí aplikace, stejně jako vypnutí motoru. Na mobilním telefonu tak uživatel může sledovat např. zbývající množství paliva, zbývající provozní dobu, poskytovaný výkon, informace o chybách a údržbě a pod. Zcela nový motor GX130 vychází ze zkušeností konstrukce motorů používaných v malých motocyklech Honda. Jedná se o představitele nejmodernějších benzínových motorů, splňujících přísná emisní a hluková opatření. Konstrukce motoru je svým pojetím ojedinělá v oblasti strojů a tvoří naprostou špičku. Jednoválcový motor Honda GX130 s rozvodem OHC je opatřen elektronickým vstřikováním paliva, třícestným katalyzátorem s lambda sondou a použitím zcela nových materiálů je nejlehčím, nejčistším a nejúspornějším ve své kategorii. EU32i bez problémů snáší i benzíny s vyšším podílem ethanolu pod označením E10. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je např. ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU32i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce elektrocentrály je dostatečně robustní a pevná, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

TECHNICKÉ PARAMETRY

  • Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A)- 84
  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)- 571 x 306 x 452
  • Startování- Ruční
  • Elektrický výstup- 230V / 50Hz
  • Maximální výkon (VA)- 3200
  • Technologie regulace el.výstupu- Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
  • Objem palivové nádrže (litrů)- 4,6
  • Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)- 3,0
  • Model motoru- GX 130 (Electronic Fuel Injection)
  • Suchá hmotnost (kg)- 26,7
  • Třída krytí- IP 23
  • Garantovaná hladina hluku - dB(A)- 91
  • Systém zapalování -Tranzistorové bezkontaktní
  • Typ elektrocentrály- Jednofázový
  • Chlazení- Nucené vzduchem
  • Jmenovitý proud (A)- 11,3
  • Jmenovitá frekvence (Hz)- 50
  • Jmenovité napětí (V)- 230
  • Jmenovitý výkon (VA)- 2600
  • Zdvihový objem (cm3)- 130
  • Objem olejové náplně (litrů)- 0,46
  • Typ motoru- 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHC, EFI (elektronické vstřikování paliva)
  • Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)- max. 3500 - 5500

 

 

 
 

Doplňkové parametry

Kategorie: Lehké kufříkové
Maximální výkon (VA): 3200

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: