Elektrocentrála Honda EU 70iS

135 990 Kč
Na objednání

Automatický sytič

Elektrický startér

Záruka 5 let

Nízká hlučnost pro noční klid

Eco-Throttle™

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

Ochrana motoru proti poruchám

Souběžný provoz dvou elektrocentrál

Odhlučnění

Prodloužení doby provozu

Detailní informace

Detailní popis produktu

Zálohování domácnosti, kanceláře, filmování a fotografování, měřící vozy, řemeslníci, záchranné složky, osvětlení, výpočetní technika atd. To jsou oblasti možného použití celokapotované, tiché a úsporné elektrocentrály EU70iS s vynikající kvalitou výstupního napětí. Pod kapotáží se ukrývá "High-Tech" invertorová technika, která umožnila stroji, vážícímu cca 118 kg produkovat 230V / 50Hz v té nejvyšší možné kvalitě a výkonu 7 KW. Mimořádné úsporný motor se vstřikováním nastartujete stlačením tlačítka na ovládacím panelu. Produkované elektrické napětí je té nejvyšší možné kvality. Téměř neslyšitelný chod nejvíce oceníte právě v místech, kde je vyžadován klid nebo jen minimální hlučnost a pro napájení velmi kvalitní zdroj.

Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 70iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní generátor vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 390 se vstřikováním paliva a elektrickým startérem. Celý agregát je uložen pod mimořádně účinnou odhlučňovací kapotáž.      

TICHO, VÝKON, TICHO, KVALITA, TICHO...

Tato dokonale odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení středních a velkých spotřebičů typu monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou, ale i osvětlení a spotřebičů s reakčním zatížení, jako jsou elektromotory, chladící zařízení, klimatizace a pod. Celé soustrojí uloženo na pružných silentblocích v pevném rámu a celé "ukryto" pod důkladně odhlučněnou kapotáž. Vzhledem k hmotnosti je do rámu elektrocentrály integrován manipulační kolový podvozek s manipulační sklopnou rukojetí. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i méně fyzicky zdatný uživatel. Benzínový motor se vstřikéváním paliva je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Je tak schopna pracovat po dobu téměř jedné pracovní směny bez nutnosti tankování. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete zásuvky 1x CEE (32A 230V), 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), zásuvky pro propojovací kabel sfázování s druhou centrálou, vypínač zapalování, tlačítko startu a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Celý systém je pod neustálou kontrlou monitorovacího systému "i-Monitor", který kromě základních parametrů chodu jako je počítadlo motohodin, aktuální odběr ve VA, aktuální otáčky motoru a aktuální napětí akumulátoru také monitoruje historii případných závad. Nicméně vše probíhá naprosto automaticky bez nutnosti zásahu ze strany uživatel a ovládání elektrocentrály ja naprosto jednoduché a prosté. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat stlačením tlačítka, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU70iS a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Rám elektrocentrály je dostatečně robustní a pevný, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

TECHNICKÉ PARAMETRY

  • Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A)- 75
  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)- 848 x 700 x 721 (se sklopenými rukojeťmi)
  • Startování- Ruční / Elektrické
  • Elektrický výstup- 230V / 50Hz
  • Maximální výkon (VA)- 7000
  • Technologie regulace el.výstupu- Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
  • Stejnosměrný výstup- -
  • Objem palivové nádrže (litrů)- 19,2
  • Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)- 6,5
  • Model motoru- GX 390 se vstřikováním PGM-FI
  • Suchá hmotnost (kg)- 118,1
  • Třída krytí- IP 23
  • Garantovaná hladina hluku - dB(A)- 91
  • Systém zapalování- Digitální CDI s proměnným předstihem
  • Vrtání a zdvih (mm)- 88 x 64
  • Typ elektrocentrály- Jednofázový
  • Chlazení- Nucené vzduchem
  • Jmenovitý proud (A)- 23,9
  • Jmenovitá frekvence (Hz)- 50
  • Jmenovité napětí (V)- 230
  • Jmenovitý výkon (VA)- 5500
  • Zdvihový objem (cm3)- 389
  • Objem olejové náplně (litrů)- 1,1
  • Typ motoru- 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
  • Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)- max. 3600

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení