Honda EU 70iS

133 090 Kč
Na objednání

Automatický sytič

Elektrický startér

Záruka 5 let

Nízká hlučnost pro noční klid

Eco-Throttle™

PGM-FI – Elektronické vstřikování paliva

Ochrana motoru proti poruchám

Souběžný provoz dvou elektrocentrál

Odhlučnění

Prodloužení doby provozu

Detailní informace

Detailní popis produktu

Zálohování domácnosti, kanceláře, filmování a fotografování, měřící vozy, řemeslníci, záchranné složky, osvětlení, výpočetní technika atd. To jsou oblasti možného použití celokapotované, tiché a úsporné elektrocentrály EU70iS s vynikající kvalitou výstupního napětí. Pod kapotáží se ukrývá "High-Tech" invertorová technika, která umožnila stroji, vážícímu cca 118 kg produkovat 230V / 50Hz v té nejvyšší možné kvalitě a výkonu 7 KW. Mimořádné úsporný motor se vstřikováním nastartujete stlačením tlačítka na ovládacím panelu. Produkované elektrické napětí je té nejvyšší možné kvality. Téměř neslyšitelný chod nejvíce oceníte právě v místech, kde je vyžadován klid nebo jen minimální hlučnost a pro napájení velmi kvalitní zdroj.

Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 70iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní generátor vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 390 se vstřikováním paliva a elektrickým startérem. Celý agregát je uložen pod mimořádně účinnou odhlučňovací kapotáž.      

TICHO, VÝKON, TICHO, KVALITA, TICHO...

Tato dokonale odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení středních a velkých spotřebičů typu monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou, ale i osvětlení a spotřebičů s reakčním zatížení, jako jsou elektromotory, chladící zařízení, klimatizace a pod. Celé soustrojí uloženo na pružných silentblocích v pevném rámu a celé "ukryto" pod důkladně odhlučněnou kapotáž. Vzhledem k hmotnosti je do rámu elektrocentrály integrován manipulační kolový podvozek s manipulační sklopnou rukojetí. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i méně fyzicky zdatný uživatel. Benzínový motor se vstřikéváním paliva je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Je tak schopna pracovat po dobu téměř jedné pracovní směny bez nutnosti tankování. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete zásuvky 1x CEE (32A 230V), 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), zásuvky pro propojovací kabel sfázování s druhou centrálou, vypínač zapalování, tlačítko startu a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Celý systém je pod neustálou kontrlou monitorovacího systému "i-Monitor", který kromě základních parametrů chodu jako je počítadlo motohodin, aktuální odběr ve VA, aktuální otáčky motoru a aktuální napětí akumulátoru také monitoruje historii případných závad. Nicméně vše probíhá naprosto automaticky bez nutnosti zásahu ze strany uživatel a ovládání elektrocentrály ja naprosto jednoduché a prosté. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat stlačením tlačítka, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU70iS a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Rám elektrocentrály je dostatečně robustní a pevný, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

TECHNICKÉ PARAMETRY

  • Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A)- 75
  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)- 848 x 700 x 721 (se sklopenými rukojeťmi)
  • Startování- Ruční / Elektrické
  • Elektrický výstup- 230V / 50Hz
  • Maximální výkon (VA)- 7000
  • Technologie regulace el.výstupu- Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
  • Stejnosměrný výstup- -
  • Objem palivové nádrže (litrů)- 19,2
  • Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)- 6,5
  • Model motoru- GX 390 se vstřikováním PGM-FI
  • Suchá hmotnost (kg)- 118,1
  • Třída krytí- IP 23
  • Garantovaná hladina hluku - dB(A)- 91
  • Systém zapalování- Digitální CDI s proměnným předstihem
  • Vrtání a zdvih (mm)- 88 x 64
  • Typ elektrocentrály- Jednofázový
  • Chlazení- Nucené vzduchem
  • Jmenovitý proud (A)- 23,9
  • Jmenovitá frekvence (Hz)- 50
  • Jmenovité napětí (V)- 230
  • Jmenovitý výkon (VA)- 5500
  • Zdvihový objem (cm3)- 389
  • Objem olejové náplně (litrů)- 1,1
  • Typ motoru- 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
  • Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)- max. 3600